Desatoro ako si objednať Specific
1. Vyberte si druh Specificu z ponúkaných Kategórií.
2. Vybraný druh Specific®u vložte do košíka v požadovanom množstve kusov.
a. Produkty označené Skladom = doručenie do 1-4 pracovných dní od úhrady kúpnej ceny.
b. Produkty označené Obmedzené množstvo = nízka skladová zásoba, v prípade záujmu o väčšie množstvo kusov sa informujte u predávajúceho telefonicky alebo emailom.
c. Produkty označené Na dotaz - produkt nie je momentálne skladom, o dostupnosti sa informujte telefonicky alebo emailom u predávajúceho.
Produkt nie je možné objednať z dôvodu nedostupnosti.
3. Pri objednávke tovaru v hodnote nad 59 € s DPH je
doprava zadarmo.
4. Ak chcete prejsť k plateniu, tak kliknite na Nákupný košík. Produkt, ktorý nie je skladom musíte z objednávky vymazať - nie je možné ho momentálne objednať.
Keď košík obsahuje už len dostupné produkty, tak kliknite na Potvrdiť objednávku.
5. Vyplňte požadované údaje: meno, priezvisko, email, telefón, kontaktnú
adresu (ulica, číslo popisné, mesto, PSČ).
Ak sa dodacia adresa líši od fakturačnej, označte krížik, následne
vyplňte ďalšie požadované údaje.
6. Pokračujte vo voľbe platby
a. Bezhotovostne On-line kartou cez platobnú bránu GoPay.
b. Platba na pracovisku v hotovosti, platba na pracovisku bezhotovostne (pokiaľ takú službu pracovisko ponúka). Bez osobného vyzdvihnutia na pracovisku,
dodanie na adresu určenú kupujúcim.
7. Spôsob dopravy:
Zmluvný dopravca 4,99 € s DPH.
Prepravovaná
zásielka, ktorá váži viac ako 30 kg (počítané vrátane všetkého obalového a
výplňového materiálu) bude rozdelená na viac zásielok tak,
že za každých
ďalších začatých 30 kg hmotnosti bude účtované ďalších 4,99
€ s DPH.
8. Skontrolujte všetky údaje, potvrďte Súhlas s Obchodnými podmienkami a
vykonajte platbu.
9. Po zaplatení obdržíte informačný email o prijatí objednávky na spracovanie.
10. Faktúru za Vami objednaný tovar obdržíte iba elektronicky na Vami
uvedený email.
Reklamačný poriadok je súčasťou
Obchodných podmienok, avšak je veľmi dôležité, aby ste:
1. Tovar pri prevzatí skontrolovali a v prípade, že je poškodený, spísali s
prepravcom protokol, resp. záznam
o udalosti v jeho prítomnosti.
2. Pokiaľ objavíte skrytú vadu až pri rozbalení zásielky, ktorá nebola
zjavná pri odovzdaní tovaru prepravcom, bezodkladne kontaktujte predávajúceho
emailom alebo telefonicky.
Je potrebné zhotoviť fotodokumentáciu poškodenia, názvu produktu, šarže a exspirácie produktu.