Všetko, čo hľadáte pre svojho maznáčika

Široká ponuka krmív, diét, maškŕt,
doplnkov stravy a ďalších potrieb.

Desatoro ako si objednať Specific


 

1. Vyberte si druh Specificu z ponúkaných Kategórií (Krmivá Specific® pre psov, Krmivá Specific® pre mačky, Diéty Specific® pre psov, Diéty Specific® pre mačky).

 

2. Vybraný druh Specific®u vložte do košíka v požadovanom množstve kusov.

 

3. Pri objednávke tovaru v hodnote nad 59 € s DPH je doprava zadarmo.

 

4. Ak chcete pokračovať v nákupe zvoľte Pokračovať v nákupe, ak chcete nákup ukončiť, prejdite k ďalšiemu bodu.

 

5. Vyplňte požadované údaje: meno, priezvisko, email, telefón, kontaktnú adresu (ulica, číslo popisné, mesto, PSČ)

a. Ak sa dodacia adresa líši od fakturačnej, označte krížik, následne vyplňte ďalšie požadované údaje

 

6. Vyberte spôsob dopravy:

a. Zmluvný dopravca 4,99 € s DPH

§ Prepravovaná zásielka, ktorá váži viac ako 30 kg (počítané vrátane všetkého obalového a výplňového materiálu) bude rozdelená na viac zásielok tak, že za každých ďalších začatých 30 kg hmotnosti bude účtované ďalších 4,99 € s DPH.

 

7. Pokračujte vo voľbe platby

a. Bezhotovostne On-line kartou

b. Platba na pracovisku v hotovosti, platba na pracovisku bezhotovostne (pokiaľ takú službu pracovisko ponúka)

 

8. Skontrolujte všetky údaje, potvrďte Súhlas s Obchodnými podmienkami a vykonajte platbu.

 

9. Po zaplatení obdržíte informačný email o prijatí objednávky na spracovanie - dodanie tovaru sa líši podľa označenia skladových zásob.

a. Produkty označené Skladom = doručenie do 1-4 pracovných dní od úhrady kúpnej ceny.

b. Produkty označené Nízka skladová zásoba = pri vyčerpaní skladových zásob môže byť tento tovar dodaný neskôr a to do 30tich pracovných dní od úhrady kúpnej ceny.

c. Produkty označené Nie sú skladom - dostupnosť je možné overiť emailom predávajúceho.

 

10. Faktúru za Vami objednaný tovar obdržíte iba elektronicky na Vami uvedený email.

 

Reklamačný poriadok je súčasťou Obchodných podmienok, avšak je veľmi dôležité, aby ste:

 

1. Tovar pri prevzatí skontrolovali a v prípade, že je poškodený, spísali s prepravcom protokol, resp. záznam

o udalosti v jeho prítomnosti.

 

2. Pokiaľ objavíte skrytú vadu až pri rozbalení zásielky, ktorá nebola zjavná pri odovzdaní tovaru prepravcom, bezodkladne kontaktujte predávajúceho emailom alebo telefonicky.